Małgorzata Czerniejewicz

Psycholog

„To ważne, aby uświadomić sobie, że musisz troszczyć się o siebie, bo nie możesz zatroszczyć się o nikogo innego, dopóki tego nie zrobisz.” – Gabor Maté

Jestem psychologiem o specjalności klinicznej oraz trenerem umiejętności
społecznych. Prowadzę konsultacje psychologiczne dla dzieci w wieku szkolnym, młodzieży, konsultacje rodzicielskie oraz wsparcie dla osób dorosłych.

Jako psycholog w pracy z dziećmi i młodzieżą towarzyszę im i ich rodzinom w odkrywaniu emocji, budowaniu pewności siebie i przezwyciężaniu trudności. Łączę wiedzę psychologiczną z empatią, aby skutecznie wspierać rozwój emocjonalny, społeczny i poznawczy dzieci. Kładę nacisk na indywidualne podejście do każdego pacjenta, dostosowując dynamikę spotkań do jego potrzeb. Podążam za pacjentem, tworząc bezpieczną przestrzeń do refleksji i odkrywania siebie, które wspierają proces zmiany i rozwoju.

Zapraszam na konsultację, jeśli:

  • Twoje dziecko zmaga się z lękiem, złością, trudnościami w szkole lub w relacjach,
  • Chcesz lepiej zrozumieć jego emocje i potrzeby,
  • Szukasz wsparcia w wyzwaniach wychowawczych lub budowaniu więzi,
  • Potrzebujesz konsultacji w sprawach rozwoju, adaptacji lub zachowania dziecka, 
  • Przechodzisz przez trudny czas jako rodzic i potrzebujesz wsparcia emocjonalnego,

Ukończyłam Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku psychologia. Jestem w trakcie Studium Terapii Dzieci i Młodzieży w Instytucie Terapii i Edukacji. Aby lepiej wspierać osoby, które się do mnie zgłaszają, nieustannie rozwijam swoje umiejętności zawodowe, uczestnicząc w różnorodnych szkoleniach, kursach i webinarach, takich jak:

– Muzykoterapia – profilaktyka i terapia muzyczna. Mobilna Rekreacja Muzyczna (MRM)

– Wykorzystywanie narzędzia ADOS-2 w diagnozie klinicznej

– Trener Umiejętności Społecznych – Fundacja Pomoc Autyzm

– Współczesna teoria więzi: Dynamiczny Model Rozwojowy Przywiązania i Adaptacji

– Cienka granica między eksperymentowaniem a uzależnieniem – praca z
nastolatkiem

– Wypuścić emocje, które bolą – praca z nastolatkiem dokonującym
samouszkodzeń

Na pierwsze spotkanie zapraszam samych rodziców lub opiekunów, jeśli to możliwe, bez udziału dziecka.

Podczas tej wizyty skupimy się na rozmowie o rozwoju i funkcjonowaniu dziecka oraz omówimy trudności, które Państwo obserwują.

Jeśli dysponują Państwo dokumentacją z przedszkola, szkoły lub opiniami z wcześniejszych konsultacji, np. z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, zachęcam do zabrania ich ze sobą – mogą być cennym źródłem informacji, które pomoże mi lepiej zrozumieć potrzeby Państwa dziecka.