Jestem psychologiem, psychoterapeutką systemową w trakcie certyfikacji, certyfikowanym praktykiem Dialogu Motywującego, certyfikowanym providerem TRE®. W swojej pracy głównie zajmuję się pomocą psychologiczną i psychoterapią młodzieży i osób dorosłych. Dodatkowo zajmuję się psychoterapią i oceną funkcji poznawczych osób starszych oraz rehabilitacją neuropsychologiczną.

Psychoterapia jest dla mnie przede wszystkim procesem, który umożliwia poszukiwanie własnej drogi, zrozumienie siebie oraz własnych doświadczeń. Życie i związane z nim radości i cierpienia można traktować jak opowieść. Celem psychoterapii w tym kontekście jest współtworzenie nowych znaczeń, które pozwolą zmienić istniejącą narrację – opowieść o sobie, o naszych działaniach, jak i trudnościach. Wierzę, że nasza osobista narracja (to, jak tłumaczymy nasze własne życie), czy próba jej zmiany może wpłynąć na ocenę naszych zasobów i spojrzeć na pojawiające się trudności z innej perspektywy.
Swoje zainteresowania skupiam również wokół neuropsychologii – nauki z pogranicza medycyny i psychologii, której przedmiotem badań jest relacja między mózgiem a zachowaniem. Często w swojej pracy koncentruję się na tym, jak funkcjonuje nasz mózg, jednak nie zapominając o tym, że każdy z nas żyje w systemie (rodzinnym, społecznym), który również determinuje nasze zachowanie. Biorąc pod uwagę te dwa źródła wiedzy o naszym zachowaniu staram się pracować zarówno z młodzieżą, jak i dorosłymi.
Prowadzę również sesje TRE®. TRE® (ang. tension&trauma releasing exercises) to metoda opracowana przez dr Davida Berceliego, oparta na uruchamianiu w ciele – poprzez specjalnie opracowaną sekwencję ćwiczeń – tzw. wibracji neurogenicznych. Ćwiczenia te stanowią jedynie narzędzie umożliwiające aktywację tych wibracji; nie są one celem samym w sobie. TRE® to bezpieczna, intuicyjna technika pozwalająca na rozładowanie chronicznego napięcia i stresu zgromadzonego w ciele. Regularna praktyka wspiera regenerację organizmu, zwiększa jego witalność oraz buduje rezyliencję – zdolność do adaptacji i powrotu do równowagi po trudnych doświadczeniach. Metoda doskonale uzupełnia procesy psychoterapeutyczne. Jest prosta do przyswojenia i dostępna dla osób w różnym wieku oraz o zróżnicowanej kondycji fizycznej.
Uzyskałam stopień doktora w Instytucie Psychologii UAM w obszarze nauk społecznych, jestem absolwentką studiów podyplomowych „Od badań mózgu do praktyki psychologicznej” w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Ukończyłam podstawowy i zaawansowany kurs psychoterapii w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej; szkołę Racjonalnej Terapii Zachowania (RTZ); kurs neuroterapii – neuropsychologii „Narzędzia diagnostyczne w praktyce klinicznej czyli psychologia w medycynie”; Psycholog Do Domu Grupa PDD S.A.; „Warsztaty dla opiekunów osób starszych – praca z seniorami w oparciu o atrakcyjne formy aktywizacji intelektualnej, społecznej i artystycznej”; „Szkolenie z diagnozy neuropsychologicznej zespołów otępiennych”, „Szkolenie z diagnostyki neuropsychologicznej w patologii OUN”, „Elementy Analizy Transakcyjnej i porozumienie bez przemocy”, „Elementy diagnozy neuropsychologicznej”, „Diagnoza ADHD: badanie intelektu, wykorzystanie narzędzi neuropsychologicznych, opiniowanie”, “Trener ADHD – praktyczne narzędzia do prowadzenia terapii grupowej i grupy wsparcia. Cz. II z II”.
Stale podnoszę swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach i konferencjach naukowych. Swoją pracę psychoterapeutyczną poddaję stałej superwizji indywidualnej i grupowej.